Beugró
Négyszereplős színpadi játék, humoros, szatirikus alaphelyzeteken alapuló rögtönzések és helyzetgyakorlatok sora, mely gyorsan a közönség kedvence lett.
Négyszereplős színpadi játék, humoros, szatirikus alaphelyzeteken alapuló rögtönzések és helyzetgyakorlatok sora, mely gyorsan a közönség kedvence lett.
A szereplők az egyes játékok jellegét ismerik, de a konkrét feladatokkal, szerepekkel csak akkor és ott, a színpadon találkoznak először, tehát valóban rögtönözve kell kitalálniuk, hogyan játsszák tovább a készen kapott alaphelyzeteket.
A játszó színészek a műsorvezető irányításával, általában kellékek nélkül jelenítenek meg gyakori, hétköznapi emberi alapkonfliktusokat, azok vicces, fonák oldaláról. A játékok struktúrája állandó, de a konkrét feladatokkal, azaz szituációkkal és szerepekkel akkor és ott találkoznak először. Díszletként általában csak négy szék áll rendelkezésükre. A játékok sora végtelen, némelyikben mind a négy előadó szerepel, míg másokban kevesebben.
A Beugró népszerűségének egyik alapvető oka, hogy mentes minden napi politizálástól, állásfoglalástól. Filozófiája szerint az ember tiszteletére, emberi értékekre helyezi a hangsúlyt, az általános értékeket veszi védelmébe, tolerálja a különbözőséget, de nem álszent, nem elnéző a szélsőséges véleményekkel szemben.
Két generáció és két világnézet kóstolgatja egymást igen szellemesen, és hamarosan kiderül: mindenkinek kapaszkodnia kell, ha tartani akarja az iramot.
Megható, mégis rendkívül szórakoztató előadás az öregedés folyamatáról, a függetlenség és a magány közti egyensúlyozásról, az örök vágyakozásról és a…
A Kossuth-díjas Vidnyánszky Attila, a Nemzeti Színház igazgatója először rendez operettet, méghozzá a világ leghíresebbjét!
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.