Mi az a szolgáltatási díj?
A szolgáltatási díj a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz.
Azzal, hogy Ön jegyvásárlást kezdeményez és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az InterTicket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.
További információt itt olvashat
Tudok az InterTicketnél személyesen jegyet vásárolni?
Nem. Az InterTicket jegyértékesítési rendszerén keresztül online, bankkártya (SimplePay, CIB, Barion) segítségével bonyolítható jegyvásárlás. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendszerhez kapcsolódó weblapok nem mindegyikén található meg a fentebb felsorolt összes fizetési mód. Bankkártyás fizetésre minden weboldalon van lehetőség.
Hol tudok személyesen jegyet vásárolni?
Az Interticket Kft-vel partneri kapcsolatban álló jegyirodáknál országszerte lehetőség van személyes jegyvásárlásra.
A jegyirodák listáját megtalálja a Jegyirodák oldalon.
A linken alapértelmezetten a budapesti irodák láthatók, de a legördülő menü segítségével lehetősége van megyénként szűrni az irodákra.
Mielőtt felkeresné valamelyik partner jegyirodánkat, kérjük, előzetesen egyeztessen telefonon az adott irodáva (informálódjon arról, hogy értékesítenek-e jegyet a kívánt előadásra, valamint érdeklődjön az üzlet nyitvatartásáról is)!
Vásárolhatok-e kedvezményes jegyeket interneten?
A kedvezményes jegyek nem mindig hozzáférhetők az internetes vásárlás során. Ilyen esetben forduljon a szervezőhöz!
Ha az internetes vásárlás során elérhetőek kedvezményes jegyek, akkor azt az érintett esemény(ek)nél feltüntetjük.
Melyek a szokásos kedvezményes jegyek?
Gyermekjegy
Előadóhely, illetve az esemény szervezőjének kizárólagos joga a gyermekjegyek kibocsátása. Egyes eseményeknél meghatározott kor alatt a szervező a részvételt kizárhatja. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a konkrét előadás kapcsán a rendezvény szervezőjétől, hogy:
•Van-e ingyenes gyermekjegy
•Ülhet-e gyermek ingyenesen a szülő ölében, vagy a gyermek önálló helyet kap
•Van-e bizonyos kor felett/alatt kedvezményes gyermekjegy ár
Ahol a jegytípusok között szerepel gyermekjegy, korhatár szerint választhat a gyerek életkorához igazodó jegytípust, ahol nem, ott a kedvezmény ablak segítségével módosíthatja a jegyárat.
Ifjúsági, nyugdíjas, diák kedvezmény
Csak azok számára vehető igénybe, akik rendelkeznek az előadás időpontjában érvényes, a kedvezményre jogosító igazolvánnyal. A belépésnél a kedvezményre való jogosultságot ellenőrzik.
Családi jegy
A családi jegy - amennyiben a szervező másképp nem rendelkezik - két felnőtt és két gyermek belépésére jogosít.
Csoportos jegy
A csoportos jegy a szervező által meghatározott létszámra vonatkozik.
Internetes vásárlásnál hogyan érvényesíthetem a kedvezményeket?
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény.
Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.
Mi az a dinamikus árazás?
A dinamikus, vagy keresletalapú árazás egy olyan kifinomult árazási technológia, melyben az ár a kereslet és kínálat viszonyának függvényében folyamatosan felülvizsgálatra és finomhangolásra kerül. Ennek megfelelően a dinamikusan képzett árak időben változhatnak, és sokkal jobban tükrözik az adott termék vagy szolgáltatás mindenkori piaci értékét.
A dinamikus árazásról bővebben itt olvashat
Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?
A jegy.hu oldal használatához az alábbi böngészőprogramok naprakész verzióinak használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome.
Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük, próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot, illetve engedélyezze a sütik (cookie-k) használatát a böngészőben!
Az egyes weboldalak működését az is befolyásolhatja, ha a böngészőprogram süti (cookie) beállításai nem megfelelőek.
A felhasználók saját internet böngészőjükben letilthatják vagy engedélyezhetik a sütik (cookie-k) telepítését a számítógépre, azonban fontos tudni, hogy a sütik elutasítása ugyan segítheti a személyes adatok védelmét, azonban egyes weboldalak használhatóságát korlátozhatja.
A sütik engedélyezését vagy letiltását általában az internet böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, a cookie vagy süti menüpontokban végezheti el.
Mit tegyek, ha nem tudok megnyitni egy nézőteret?
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz a böngészőprogramok legújabb verziója javasolt. A legnépszerűbb böngészőprogramok új verzióját a következő oldalakról tudja letölteni:
Jegyek kijelölése, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?
Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A "kosárhoz" gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számítódik. A hátralévő időt egy óra jelzi a képernyő jobb felső sarkában. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett addig a kosárba.
Tudok jegyet foglalni?
Nem. Az InterTicket online vásárlási rendszerén a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a kosáridő leteltéig nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.
Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?
•Visa
•MasterCard
•Electron
•Maestro: Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát (erről számlavezető bankja tud felvilágosítást adni).
Amennyiben szeretné használni a bankkártyáját online vásárlás során, akkor regisztrálnia kell a kártyát a kibocsátó banknál.
Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?
•Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személy nevét adja meg!
•Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
•Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október).
•Ellenőrző kód, más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa, MasterCard) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
Mi az a Telekód?
A telekód egy banki biztonsági kód, amelyet 2021. január 1-jétől szükséges megadni online vásárlások során.
A telekódot a számlavezető bankjánál szükséges beállítania ahhoz, hogy 2021. január 1-jétől az internetes vásárlások jóváhagyásához használni tudja
Mi az az erős ügyfélhitelesítés?
Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges az erős ügyfélhitelesítés a kártyabirtokos azonosításához.
Az erős ügyfélhitelesítésről az alábbi weboldalon olvashat bővebben:
https://erosugyfelhitelesites.hu/hogyan-mukodik
Átutalással tudok fizetni?
Nem. Rendszerünkön keresztül kizárólag bankkártyás jegyvásárlás lehetséges (azonnali fizetéssel), átutalásos fizetést nem áll módunkban kezelni.
Hogyan igényelhetek számlát?
A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlá(ka)t állítunk ki, melyeket e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni kérjük, jelölje be a "Más névre kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat.
Mit tegyek, ha tévesen adtam meg a számla adatokat?
Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában, valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni. A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatnak (interticket@interticket.hu címre) továbbított e-mailben kérheti.
Mit jelent az e-számla?
Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.
Miért nem tudok az ajándékutalványról számlát kérni?
Az ajándékutalványt az ÁFA törvény 259.§. 15. pontja a pénzhelyettesítő eszközök között sorolja fel, ezért nem terheli ÁFA fizetési kötelezettség. A pénzhelyettesítő eszköz értékesítése nem minősül termékértékesítésnek, így mentesül a számlakibocsátási kötelezettség alól feltéve, hogy az ügyletről számviteli bizonylat kerül kiállításra. Az ajándékutalvány vásárlásakor kiállított kibocsátói bizonylat adatainak utólagos módosítására nincs lehetőség.
Szeretnék jegyeket vásárolni, de nincs tranzakcióra alkalmas bankkártyám - hol tudok készpénzzel vásárolni?
A www.jegy.hu weblap alsó részén található az InterTicket rendszerhez Partnerként kapcsolódó jegyértékesítő pontok listája. A linken alapértelmezetten a budapesti irodák láthatók, de a legördülő menü segítségével lehetősége van megyénként szűrni az irodákra.
A Partnerirodákban személyesen van lehetőség jegyvásárlásra, de felhívjuk figyelmét, hogy a jegy.hu weboldalán elérhető események között előfordulhatnak olyanok is, amelyekre jegyirodai partnereink nem árusítanak jegyeket.
Mielőtt felkeresné valamelyik partner jegyirodánkat, kérjük, előzetesen egyeztessen telefonon az adott irodáva (informálódjon arról, hogy értékesítenek-e jegyet a kívánt előadásra, valamint érdeklődjön az üzlet nyitvatartásáról is)!
Tudok-e fizetni Széchényi Pihenő Kártyával az online vásárlás során?
Igen, amennyiben az adott rendezvény a 76/2018 (IV. 20.) Korm. rendeletben engedélyezett körbe tartozik és a rendezvény szervezője lehetővé teszi azt (szerződik valamely SZÉP kártya kibocsátóval és engedélyezi a SZÉP kártyás fizetést az adott előadásra).
A SZÉP kártya elfogadás során létrejövő ügyletek a SZÉP kártya birtokosa és a Szervező közötti jogügyletnek minősülnek
(Az Interticket Kft. az ügylet során kizárólag a jegyértékesítő rendszert, mint szoftvert biztosítja, az értékesítés során sem ügynökként, sem bizományosként nem vesz részt, ennek megfelelően a SZÉP kártya műveletekkel összefüggő, a kártyabirtokos és a Szervező, illetve a pénzintézet közötti jogvitákba nem kapcsolódik be, az ilyen vitákkal kapcsolatos mindennemű felelőssége kizárt).
A SZÉP kártyával megvásárolható események esetén – a Kosár oldalon – megjelenik a SZÉP kártya, mint fizetési lehetőség. A vásárlás akkor lesz sikeres, ha a SZÉP kártyán rendelkezésre álló felhasználható összeg teljes egészében fedezi a kiválasztott és kosárba tett termékek ellenértékét, ugyanis részben SZÉP kártyás, részben bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.
Mely eseményekre tudok szép kártyával fizetni?
Online SZÉP kártyás vásárlásra az alábbi előadások jegyvásárlása esetén van lehetőség:
https://www.jegy.hu/ticketsearch/szepcard_enabled
Mikor teljesül a vásárlás?
Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak.
A sikeres vásárlás esetén a Jegy.hu weboldalon megjelenítésre kerülnek a vásárlás részletei, majd ezt követően az InterTicket rendszere automatikusan értesíti önt e-mailben is.
Ha ezt az e-mailes visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, javasoljuk a Spam/Promóciós mappák ellenőrzését. Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, kérjük, NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a Jegy.hu oldalon megtalálható chat-en keresztül, vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre!
A visszaigazoló e-mailt kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazoló e-mail megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
Hogyan tudom átvenni a jegyeimet, ha Belépőjegy-utalványt kaptam?
A belépőjegy-utalvány esetén a vásárlást követően egy, a vásárlást igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre, amelyből letölthető a belépőjegy-utalvány. Kérjük, ezt a belépőjegy-utalványt nyomtassa ki! Az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott belépőjegy-utalvány felmutatásával veheti át a megvásárolt jegyet/bérletet.
Más is átveheti a jegyeimet, ha Belépőjegy-utalványt kaptam a vásárlást követően?
Az internetes vásárlás során kapott Belépőjegy-utalvány előadóhely jegypénztárában történő bemutatásával a vásárlón kívül más személy is átveheti a jegyeket. A visszaigazolásban szereplő Belépőjegy-utalvány ellenőrzése után adja át a jegypénztár a jegyeket. Személyazonosítás a jegypénztárban nem történik.
Amennyiben Belépjegy-utalványt vásároltam, de ajándékba szeretném adni jegyeket, vagy hamarabb szeretném megkapni a jegyeket, átvehetem-e hamarabb, mint a visszaigazolásban feltüntetett időpont?
A jegyek előzetes átvételére az InterTicketnél nincs lehetőség. Amennyiben ajándékba szeretné adni a megvásárolt jegyeket, adja át a Belépőjegy-utalványt a megajándékozott személynek vagy lépjen kapcsolatba a jegy kibocsátójával (szervezővel) / színház jegypénztárával, szervezési osztályával. Amennyiben a jegypénztár, illetve a szervezési osztály közlése szerint korábban is átvehetők a jegyek, Ön ezt személyesen a Belépőjegy-utalvány bemutatásával teheti meg a jegypénztár nyitvatartási idejében. Felhívjuk a figyelmet, hogy nem minden előadóhely esetében van lehetőség a jegyek hamarabb történő átvételére!
Mire kell figyelnem, ha E-ticket-et vásárolok?
Az E-ticket esetén a vásárlást követően egy, a vásárlást igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre, amelyből az E-ticket. Ha a vásárlást visszaigazoló levélben található narancs színű "nyomtatható jegyek" elnevezésű linkre kattint, akkor a megnyíló ablakban a jegy adatai melletti, lefelé mutató nyílra kattintva tudja letölteni az E-ticketet PDF formátumban.
A PDF dokumentum megnyitásához egy arra alkalmas programra van szükség.
Az E-ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely elektronikus eszközön bemutatva vagy kinyomtatott formában belépésre jogosít. Az E-ticketen lévő számsor és vonalkód/QR-kód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza, segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot/QR-kódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.
Kérjük, hogy semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről!
A vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód/QR-kód között, ezért mindig az elsőként beolvasott E-ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal/QR-kóddal rendelkező E-ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Mit takar a mobiljegy?
A mobiljegy a vásárlást visszaigazoló levélből nyitható meg a „mobiljegyek” gombra kattintva.
A mobiljegy tartalmazza a belépőjegy összes adatát (helyszín, előadás címe, nézőtér, szektor, sor, szék, QR kód/vonalkód).
A mobiljegyet elektronikus eszközön tudja bemutatni a belépéskor – a jegy bemutatásának alapfeltétele működő internetkapcsolat megléte. A jegyről készített képernyőképet azonban nem tudja beolvasni a beléptetőrendszer.
Telefonon is bemutathatók a jegyek a beléptetés során?
Igen, a jegyeket okostelefonon bemutatva is elfogadják a beléptetés során. A jegyről készített képernyőképet a beléptető rendszer nem tudja kezelni.
Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?
Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott e-mail címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, amely elérhető a Jegy.hu oldalain megtalálható chat-en keresztül (élőben munkanapokon 9-től 20 óráig, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 10-től 19 óráig) vagy küldjön e-mailt az interticket@interticket.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra megküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?
Amennyiben elveszett a visszaigazoló e-mail, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és a vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolást.
Mit tegyek, ha elvesztettem a jegyirodában, színházi jegypénztárban vásárolt belépőjegyeimet?
Amennyiben a jegyeit az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni a rendezvényre. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni.
Tudok-e visszaváltani, illetve cserélni?
A jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. Visszaváltás, illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető a színház ill. szervező által megadott feltételek szerint.
Mit tehetek, ha elnéztem az előadás dátumát?
A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerültek-e be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni!
Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?
Amennyiben egy előadás elmarad, akkor az érintett jegyvásárlókat a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől. Az elmaradt előadással kapcsolatos teendőket mindig a színház, illetve a rendezvény szervezője határozza meg.
Elmaradt előadás esetén a szolgáltatási díj visszatérítésre kerül, kivéve amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat, intézkedés vagy javaslat, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vásárló, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni. Az elmaradt rendezvény pótlásáról a szervező dönt és biztosítja a kártalanítás fedezetét. Ennek hiányában az InterTicket a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles. Az InterTicket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja, és nem az előadást.
Hogyan történik a jóváírás?
Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:
•Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra téríttetjük vissza – a SimplePay/Barion/CIB Bankon keresztül - a jegyek árát a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizze bankszámlája kivonatán! Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
•SZÉP-kártyás fizetés estén, a számlakibocsátó partnerünkkel tudja felvenni a kapcsolatot a visszatérítés ügyében.
Szabadtéri előadás esetén mit történik, ha az előadás napján esik az eső?
Minden előadás esetében az adott előadóhely esőszabályzata az irányadó. Az esőszabályzatról az előadóhely hivatalos weboldalán tájékozódhat.
Tudnivalók a Jegy.hu Ajándékutalványról
Beváltás: A Jegy.hu ajándékutalvány a www.jegy.hu weboldalon használható fel minden, a rendszerben elérhető programra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor, kivéve egyes kiemelt, a mlsz.jegy.hu-n feltüntetett sporteseményeket. Az utalvány nem használható fel az InterTicket Kft. cafeteria oldalain (kultura.jegy.hu és sport.jegy.hu).
A Jegy.hu ajándékutalvány felhasználásának lépéseiről az alábbi linken tájékozódhat:
https://www.jegy.hu/articles/1190/jegyhu-ajandekutalvany-bevaltasanak-modja?lang=hu
A megvásárolt jegyek értéke levonásra kerül az ajándékutalványon lévő összegből. Amennyiben a megvásárolt jegyek értéke nem éri el az ajándékutalványon felhasználható összeget, a fel nem használt összeg a későbbiekben is levásárolható. Ha a vásárlás összege magasabb, mint az ajándékutalványon felhasználható összeg, a fennmaradó összeget bankkártyával tudja kiegyenlíteni. Egy rendelés során több ajándékutalvány is felhasználható. Ebben az esetben az utalványok összegei összeadódnak. Ha egyszerre több ajándékutalványt szeretne felhasználni, egyenként kell érvényesítenie azokat.
Korlátozások: A Jegy.hu ajándékutalvány kizárólag a www.jegy.hu weboldalon használható fel. Felhívjuk a figyelmét, hogy egy utalvány kódjának megadása, majd az "Érvényesít" gombra való kattintás után a rendszer biztonsági okok miatt 30 percig zárolni fogja a megadott kódot. Amennyiben ebben az időintervallumban ismét szeretné beváltani az ajándékutalványt, hibaüzenetet fog kapni.
A fizetés véglegesítését követően nincs lehetőség az ajándékutalvány utólagos beszámítására. Az ajándékutalványt nem lehet pénzzel feltölteni, értékesíteni, pénzre váltani. Az ajándékutalvány a vásárlást követően legkésőbb 1 órával aktiválódik. Az utalvány a vásárlástól számított 2 évig érvényes, hosszabbítására nincs mód.
Ajándékutalvány elvesztése: Kérjük, vigyázzon az e-mailben küldött PDF-re, és az azon szereplő kódra, mert az ajándékutalvány elvesztéséből fakadó kárért a Jegy.hu (InterTicket Kft) felelősséget nem vállal. Továbbá nem vállaljuk a felelősséget, ha a kódot ellopják, vagy az ön engedélye nélkül felhasználják.
Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?
Ügyfélszolgálatunk elérhető a Jegy.hu oldalain megtalálható chat-en keresztül, élőben munkanapokon 9-től 20 óráig, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 10-től 19 óráig. Helyszíni események ügyében e-mailt küldhet az interticket@interticket.hu címre. Online események ügyében e-mailjét az online@interticket.hu címre várjuk.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsd össze a kosarad újra!