A Hodworks elmúlt években bemutatott előadásaiban a színpadra lépő táncosok egyre markánsabban ütnek meg felszabadítóan kritikus hangot. A darabok jellegzetes témájává vált az önreflexió kulturális és politikai témákban, egyenes verbalizáció és átemelt absztrakció szintjén egyaránt. Hód Adrienn ilyen módon folyamatosan azokat a helyzeteket keresi, ahol eltörölhetőek a kortárstánc előadói és befogadói élményét előre kijelölő határok. A Trafóban 2020 januárjában bemutatásra kerülő új előadásban három táncossal (Jenna Jalonen, Márcio Kerber Canabarro, Molnár Csaba) megy tovább ezen az úton. A még próbafázisban lévő darab most nem átfogó, társadalmi problémákkal foglalkozik, hanem konkrétan az előadás jelenségével, a néző, a táncosok és a koreográfus szerepkörével és tereivel. Milyen túlélési stratégiák lehetségesek a hányattatott előadó számára? Hogyan őrizhető meg és vihető tovább a saját, autentikus mondanivaló? Milyen igényei vannak a közönségnek és hogyan élheti meg őket? A három táncos ezeket, és az ezekből adódó további kérdéseket fogja kifejteni a megkérdőjelezett előadói térben.
alkotótárs és szereplő: Jenna Jalonen, Molnár Csaba, Márcio Kerber Cannabarro
művészeti konzultáció, dramaturg: Szabó-Székely Ármin
művészeti konzultáció, workshop: Szabó Veronika
zongorán kísér: Ifj. Balázs Elemér
zene: Liszt Ferenc: Transzcendens etűdök (részlet) és improvizáció
nemzetközi forgalmazás: Ujvári-Pintér György
koreográfia: Hód Adrienn