HÉTKÖZNAPJEGYVÁSÁRLÁS | HÉTVÉGEJEGYVÁSÁRLÁS | |
Felnőtt | 3 400 Ft | 3 900 Ft |
Gyerek (12 éves korig) | 2 650 Ft | 3 250 Ft |
Diák (12 éves kor felett) vagy nyugdíjas jegy | 2 850 Ft | 3 600 Ft |
Családi (2 Felnőtt + 2 Gyerek 12 éves korig) | 8 900 Ft | 9 900 Ft |
Csoport (minimum 10 fő esetén) | 3 200 Ft | 3 500 Ft |
Iskolás csoport*(minimum 10 fő esetén + 1 felnőtt ingyenes) |
2 500 Ft | 2 900 Ft |
Kérjük, tegye kosárba a teljes létszámra vonatkozó jegy mennyiséget! 10-nél több jegy esetén a rendszer automatikusan érvényesíti a kísérő jegy(ek) kedvezményét. | ||
VIP jegy (bármikor felhasználható) | 4 800 FtJEGYVÁSÁRLÁS |
*Az iskolás csoportoknak időpontfoglalás szükséges, amit telefonon (+36 70 241 7076 ) vagy e-mail címen (info@andrassyelmenykozpont.hu) keresztül tehet meg.
A diákjegyet az a személy veheti igénybe, aki nappali tagozatos tanulmányi jogviszonnyal rendelkezik!
3 éves kor alatt a belépés ingyenes.
Nyitvatartás:
Hétfőtől vasárnapig: 10:00–20:00 (belépés a kiállítás területére 18:30-ig)
Ünnepnapokon a hétvégi jegyárak érvényesek.
Ünnepi nyitvatartás:
December 24. 10-15 óráig (Pénztár zárás: 13 órakor)
December 25. zárva
December 26. zárva
December 31. 10-18 óráig (Pénztár zárás: 17:30-kor)
Talán ma még nehéz elképzelni, de a technológia rohamos fejlődésével eljön az idő, amikor a gépek átvehetik az emberek szerepét. Legalább is, ami a munkát illeti. Éppen ezért a jövő társadalmában egyre fontosabbá válnak az olyan tulajdonságok, melyek csak ránk, emberekre jellemzőek.
A japán szakemberek által megálmodott, Magyarországon most bemutatkozó interaktív élményközpont egy varázslatos világba kalauzol el, ami az alkotás inspiráló élményével ajándékozza meg a látogatókat.
Gyerekek és felnőttek egyaránt megtapasztalhatják a szabadgondolkodás, illetve a csapatmunka minként segíti elő a kreativitás fejlődését, amit aztán a mindennapi életünkben is kamatoztatnak.
SZÍNEZD KI A KARÁCSONYT! – újdonság
A kiállítás legújabb „Színezd ki a karácsonyt!” szekciójában láthatjuk, hogyan elevenedhetnek meg egy hatalmas 3D-s alkotásban a látogatók által papírra rajzolt és színezett épületek, járművek és maga a Mikulás szánja, sőt rénszarvasai. A beszkennelt alkotások érintéssel kelnek életre a virtuális világban. A kiállítás minden egyes stációja különböző képességeket fejleszt, jelen esetben a kreativitás, a kifejezés ereje, az önállóság és a sokszínűség tiszteletben tartása kerül a fókuszba karácsonyi köntösben.
ZSENIK UGRÓISKOLÁJA
A “Zsenik ugróiskolája” köröket, háromszögeket és négyzeteket vetít a padlóra. Amikor a gyerekek ügyesen az alakzatra ugranak, azok hangokat és színeket generálnak. Ugyanazon formák vagy színek egymás utáni érintése egyre szebb színeket és hangokat eredményez. A gyerekek teljes testüket használják a játékban, és az ügyesebb gyerekek egy pillanat alatt megváltoztathatják a pályát, ha megtalálják az alakzatok és a színek közötti kapcsolatot. Így az ugróiskola segít a gyermekek szellemi és testi fejlődésében. Az egyedi ugróiskola a vizualitás mellett az egyensúlyérzéket és a kombinatorikai képességet is fejleszti.
TEREMTÉS TÖRTÉNETE
A “Teremtés történetében”, ahogy a gyerekek a képernyőn lévő szimbólumokat megérintik, azok az általuk képviselt teremtményekké alakulnak. Minél több teremtmény jön létre az érintések által, annál jobban kerekedik ki a történet.
A szimbólumokból létrejövő teremtmények hatással vannak egymásra, valamint a játékban résztvevők tevékenysége is befolyásolja a cselekményt. Például, egy madár egy fára repül, egy juh elfut egy kutyától vagy táncol, mikor valaki közeledik hozzá. A gyerekek megismerkednek a szimbólum fogalmával, a játék segíti a mintafelismerést és az ok-okozati kapcsolat megértését.
ÉPÍTS VÁROSOKAT!
A Future Park látogatóit várja egy a térérzéket, a logikát és a kreativitás fejlődését segítő városfejleszési játék is, az “Építs városokat!” A digitális képernyőre elhelyezett házak közt út és vasúthálózat jelenik meg, minél több házat helyeznek el, annál bonyolultabb lesz a város közlekedési hálózata, és annál több autó és vonat jelenik meg a folyamatosan formálódó térképen. A különböző pozíciókba elhelyezett faházakkal a gyerekek közösen hoznak létre egyre nagyobb és összetettebb várost.
A RAJZOK ÉLETRE KELNEK 2.
A következő helyen a rajzolt állatokból készíthetünk 3D-s makettet. A papírra rajzolt álltot be kell szkennelni, majd az elkészült rajz „szabásmintáját” kinyomtatva és öszehajtogatva áll össze a térbeli modell. Ez a játék a térbeli perspektíva megértését segíti, fejlesztve a térérzéket, a kézügyességet és a problémamegoldó képességet.
KIS EMBEREK OTTHONA
A “Kis emberek otthona” installációban kis emberek interaktív képernyőn sétálnak, amit gyerekek vesznek körül, akiket arra ösztönöznek, hogy a kis emberekkel lépjenek interakcióba, állítsanak akadályt számukra az asztalon. Minden új akadály bevezetésével a kis emberek mozgása megváltozik; a tárgyakkal kölcsönhatásba lépnek, ugrálnak, másznak és csúszkálnak rajtuk. Ez a játék segíti a fizikai törvények megértését és a gyerekek logikai fejlődését.
AZ ÓRIÁSLABDÁK ZENEKARA
“Az óriáslabdák zenekara” hang- és fényeffektusaival varázsolja el a látogatókat. A gyermeknyi méretű labdákat gurítva, azok különböző színű fényt és hangot bocsátanak ki. A magasban lévő labdák kommunikálnak egymással: érintsd meg az egyiket, ami a környező labdákra is hatással lesz, megváltoztatja az egész tér színét! A közös játék a térérzéket és az együttműködés képességét fejleszti.
MEGFESTETT TERMÉSZET
Rendkívül izgalmas és az ökoszisztéma tudatosításában hasznos játék a “Megfestett természet”, ahol a látogatók állat és növényrajzai kerülnek be a virtuális világban, ahol életre kelve a természet működését lehet szimulálni. A nagyobb állat megeszi a kisebbet, a növények fejlődnek és terjednek a természetben, az állatok szaporodnak, fejlődnek majd meghalnak, csakúgy, mint a valós természetben. A kreativitás mellett a technika és a biológia iránti érdeklődést is inspirálja ez a játék.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsd össze a kosarad újra!